Сьогодні ринок достатньо насичений товарами та послугами найрізноманітніших сфер, видів та цінових категорій. Увійти на ринок та переконати споживачів, що саме ви — найкращі, найсучасніші та найпрофесійніші, стає все складніше, зважаючи на конкурентів, які також діють на ринку. Тому бренд стає найважливішим інструментом менеджменту та досягненням довготривалого фінансового успіху. Ознайомитись з прикладом успішного бренду та лаконічного підібраного логотипу можна на проекті AutoScout.
В сучасному світі бренд — це умова існування товару в цілому. Саме він стає важливим для свого власника як дорогий актив компанії, та й для споживача, як фактор, що дозволяє ідентифікувати товар. Тому процес створення та управління брендами стає пріоритетним напрямком сьогодення. Відомі компанії та сильні бренди завжди стараються інформувати своїх прихильників та користувачів про їх цілі, переваги та задуми. Здійснюють вони це через сайти. Прикладом такого є WWT.
В цілому бренд являє собою сукупність уявлень, асоціацій, емоцій і цінностей в головах потенційних клієнтів. Бренд зароджується у свідомості. Це світ, частиною якого люди прагнуть бути.
Причини для створення сильного бренду
1) Ви спілкуєтеся з покупцями через сайт, соц. мережі, посередників, фізичні точки збуту і вам необхідно дотримуватися єдиної стратегії комунікації.
2) Ваш продукт / послугу рекомендують, тому важливо просто і зрозуміло повідомити про переваги.
3) У вас є конкуренти і потрібно виділитися серед них, щоб клієнти ні з ким не плутали і чітко асоціювали ваш бренд з продуктом / послугою.
Кому і для чого потрібен брендинг
Брендинг — це формування уявлень, асоціацій і цінностей в головах потенційних клієнтів. Його мета — помножити цінність товару / послуги для потенційного споживача.
Брендинг вкрай необхідний новим продуктам, які прагнуть голосно заявити про себе. Також тим, хто розвинувся стихійно, дуже швидко, але єдиної стратегії комунікації та способу у клієнтів немає. Його потрібно сформувати, донести до клієнтів головні цінності та посили. Бренд потрібен компаніям, у яких дуже висока конкуренція і вони хочуть виділитися. Таким маркетинговим ходом скористались і Web4U.
Користь бренду для розвитку бізнесу
1) Допомагає бізнесу розвиватись
Чим сильніший бренд, тим швидше бізнес буде набирати обертів
2) Допомагає розвиватись в умовах кризи
У важкі фінансові часи бренд виступає буфером між спадом споживчої можливості і втратою прибутку. Сильні конкуренти, економічна криза — все це не має значення, до сильного бренду всеодно повертаються.
3) Підвищує цінність
Популярність бренду викликає довіру і готовність купити товар за вищою ціною.
4) Створює привабливий імідж компанії
Відомий бренд привертає кращих партнерів, співробітників і увагу медіа до компанії. Успіх з точки зору брендінгу — це впізнаваність і лояльність. Успіх з точки зору бізнесу — це високі продажі. Перше веде до іншого, і в цьому чіткий взаємозв'язок бренду та бізнесу. Тому вдалий та лаконічний логотип грає важливу роль. В цьому переконались Watch.