Компанія Monotype, якій належать права на шрифт Helvetica, представила Helvetica Now – редизайн шрифту, призначеного для використання в цифрових проектах.
Це перше оновлення Helvetica за останні 35 років – останньою варіацією була Neue Helvetica. За словами Ебботта Міллера, партнера Monotype, Helvetica Now - це те, чого давно всі шукали. У ньому вирішені проблеми старої Helvetica, яка погано підходила під сучасні реалії. На фото нижче ви можете порівняти Neue Helvetica і Helvetica Now.
Нове сімейство шрифтів, які були ретельно перемальовані відповідно до сучасних вимог, складається з 48 шрифтів і трьох оптичних розмірів (Micro, Text і Display). Кожен символ перемалювали заново для того, щоб бренди змогли використовувати новий шрифт для вирішення проблем брендингу. Автори розповідають, що шрифт Helvetica Now зберігає традиції, але прагне бути більш витонченим, ніж його попередники.
Helvetica Now Micro усуває десятирічні недоліки в розмітці та дає можливість легкості читання SM-версій при незначних обсягах.
Helvetica Now Display надає діапазон ваг від Hairline до Extra Black з відповідним інтервалом. Варіант працює від розміру 14 пунктів і вище. Велика, жирна, яка привертає увагу Helvetica більше не вимагає обрізання символів, ручного налаштування кернинга, а також зміни розміру і положення розділових знаків, необхідних в старих версіях.
Helvetica Now Text може бути різного розміру і стилю, а тому стає універсальною. Helvetica Now Text легко і приємно читати, він підійде під будь-яку цифрову середу.
Helvetica Now можна скачати безкоштовно для особистого користування (доступний тільки Display Black) або купити – пакет коштує $299 або по $35 – за кожний варіант.
Декілька цікавих фактів про шрифт. Helvetica – один із найвідоміших у світі шрифтів без зарубок, його перший варіант з’явився в 1957 році. Права на нього належали компанії Linotype, яку в 2006 році викупила Monotype. А відома всім компанія Apple до 2015 року використовувала Helvetica як основний шрифт у системі iOS.