Наближається нове десятиліття, тому нові тенденції логотипів вже в центрі уваги. Нові тенденції дизайну логотипу 2020 - це сукупність старих і нових трендів. Ми побачимо чимало тенденцій минулих епох: хром та неонові 80-ті роки, чорно-білі зображення в стилі 30-х. Разом з ними популярними є логотипи з 3D-градієнтами і складною анімацією.
Тенденції дизайну логотипів до 2020 року продовжуватимуть розвиватися. Дизайнери поєднують дослідження та тенденції останніх кількох років з абсолютно новими та свіжими ідеями. Далі представлено основні тенденції дизайну логотипів, які вже визначають 2020 рік.
1. 3D-градієнти
Градієнти - це прекрасний спосіб перетворити будь-яку групу кольорів у динамічний спектр кольорів, який передає відчуття життя та енергії. Цього року дизайнери пришвидшать еволюцію градієнтів, що створюють глибину та 3D ефекти у логотипах. Особливо вдало це виконують конічні градієнти - ті, що починаються з центральної точки. Вони підкреслюють контраст між кольорами. 3D- градієнтні логотипи можуть бути важкими й незручними для друку, але вони ідеально підходять для екранів. Ось чому вони користуються великою популярністю у брендів, яким не потрібно занадто турбуватися (або навіть зовсім) про те, як виглядають їхні логотипи у друку.
Варто очікувати того, що дизайнери дослідять весь потенціал градієнтів цього року і використають їх для створення захоплюючих 3D-ефектів, тіней та глибини, яких ми ніколи не бачили раніше.
2. Логотипи в стилі 80-х
Нарешті минуло достатньо часу для того, щоб речі з 80-х знову були крутими: відеоігри, поп-музика та багато іншого. У 2020 році очікуйте відродження логотипів, що повертаються 80-х років, з великою кількістю хрому, неону і пікселів. Такі логотипи популярні, оскільки вони користуються ностальгією споживачів. Коли люди знову збирають свої касетні колекції та звільняють простір у своїх вітальнях для старовинних аркадних шаф, логотипи в стилі 80-х також варті уваги. Деякі логотипи посилаються на ностальгічні предмети 80-х років, наприклад, логотип джойстика нижче.
3. Незавершені та недосконалі логотипи
Поруч із цифровим дизайном градієнта та 3D-логотипами популярності набувають логотипи, які зроблені в стилі “малюнка вручну”. Ці логотипи називаються "wabi sabi", це стосується поєднання малювання та написання. Цей стиль відкидає гладкий, ідеальний вигляд. Це стало можливим завдяки програмам дизайну і повертає нас до ескізних книжок, де є асиметрія, нерівні лінії та методи затінення, такі як штрихування та контурне затінення. Як і інші тенденції логотипів 2020 року, незавершені й недосконалі логотипи вже деякий час в тренді. Цього року вони набувають більш грізного та ескізного вигляду, коли бренди продовжують приймати домашній та органічний вигляд. Адже при всьому цифровому вдосконаленні люди жадають недосконалостей мальованих логотипів. Бренди використовують цей тренд, щоб надати своїм логотипам особливість, яку хочуть бачити клієнти.
4. Логотипи із надто тонкими лініями
Завдяки надзвичайному рівню деталізації ці логотипи передають складність та ефірність. Цей абсолютно новий стиль дизайну логотипів залишає позаду класичні вимоги до логотипа.Тепер, коли бренди можуть існувати виключно в Інтернеті, логотипи більше не обмежуються обмеженнями вимог для друку. Логотипи із надто тонкими лініями гладкі, абстрактні та їх важко зробити без комп’ютерної допомоги. Цей стиль, здається, виражає майбутнє технології й говорить про таємничі можливості, які чекають нас у найближчі роки.
5. Вінтажні логотипи мультфільмів 30-х років
Це ще одна ностальгічна тенденція дизайну, але з зовсім іншим стилем. У нашому швидкоплинному світі, де все оцифровується, люди шукають щось старе та ностальгічне, те що асоціюється зі звичними речами. А простий, виразний і чарівний стиль 1930-х років привабливий як для дизайнерів, так і для брендів. У 2020 році очікуйте, що ви побачите більше натхненних старовинними мультиплікаціями логотипів, які поєднують глядачів на більш глибокому емоційному рівні.
6. Багатошарові та перекриваючі логотипи
Зараз важко уявити успішну компанію без сайту, додатку або інтернет-магазину. Електронна торгівля протягом кількох останніх років продовжує лідирувати за темпами зростання, випереджаючи в цьому плані всі інші сфери економікиФорми та кольори все ще будуть простими, але з більшою кількістю шарів. Дизайнери створюють більш складні логотипи, які використовують світлі кольори, тіні та кольори, що перекриваються. Завдяки цьому вони роблять свої бренди більш цікавими.
Погляньте, наприклад, на логотип Oshen від Arthean. Логотип складається з декількох невеликих кіл, розташованих поза центром у більшому колі. Накладення і затінення перетворює ці кола у хвилю. Тривимірний ефект елементів, що перекриваються, та тіней створює тактильний ефект, щоб ви могли ніби витягнутись і відчути окремі шари. Шари не завжди повинні мати колір. Дизайнери також використовують затінення та напівпрозорі шари для створення тонких ефектів.
7. Складна анімація зі складними деталями
Анімовані логотипи не є чимось новим, але зараз дизайнери роблять їх складнішими, цікавішими та більш корисними для брендів, для яких вони створюються. Одним із трендів логотипів 2020 року, є поєднання двовимірної та тривимірної анімації з логотипами та складними логотипами з кількома рухомими частинами. Складні анімації в логотипах мають на меті перенести глядача в подорож і розповісти користувачу певну історію.
8. Смілива типографіка
У 2020 році очікуйте побачити логотипи з прикольними, сміливими шрифтами, які мають яскраві особливості, як і бренди, які вони представляють. Goopanic описала типографіку 2020 року, як "дивну" або таку, яка має власний розум. Її можна назвати прикольною, божевільною або сміливою. Замість вибору старих стандартних шрифтів зі списку, дизайнери логотипів створюють шрифти, які надзвичайно відрізняються від усіх шрифтів, які ми бачили раніше.
Нове десятиліття, нові тенденції дизайну. Тенденції логотипів - це те, що починає абсолютно нову еру дизайну. Тільки час покаже, наскільки ці тенденції набудуть популярності та визнання.
Посилання на джерело: https://99designs.com/blog/trends/logo-design-trends/