menu
img
  • Головна
  • Проекти
  • Блог
  • Бріф-анкета
  • Контакти
  • eng
img

Чому варто відмовитись від липкої панелі навігації?

Варто відмовитись від використання “липких” веб-елементів. Дослідники помітили, що це створює жахливі враження у користувачів і з точки зору інтерфейсу виглядає не досить привабливо. Також такі елементи займають цінний простір на екрані.

Концепція “липких елементів” включає в себе наступні елементи (але не обмежується ними):

- елементи навігації, які слідують за користувачами при скролі;

- бульбашки чат-ботів, що займають половину нижньої частини екрану;

- банери або модальні вікна, що закликають користувача «зареєструватися, прийняти cookie» і т. д.

Ці елементи не слід використовувати. Розташування елементів і макет є важливою частиною дизайну продукту і сильно впливають на враження користувачів. Тому від усього, що ускладнює роботу юзера з сайтом слід або відмовлятись, або максимально зменшувати у використанні. Якщо ви звісно хочете, щоб ваш сайт відвідувало все більше користувачів.

Зараз варто розібратись з «липкою» навігацією і чому вона така жахлива. Ми також розглянемо альтернативний варіант, який допоможе уникнути прийняття подібних поганих дизайнерських рішень.

Переслідуюча навігація

Якщо ви вирішуєте використати більше 50px простору у верхній частині сторінки для навігації по сайту, ви завдасте шкоди своїм користувачам та цим самим витратите їх час на взаємодію з вашим сайтом.

Захисники липких навігацій зараз би викрикнули: “Стривайте! Ця панель дозволяє користувачеві легко взаємодіяти зі сторінками сайту!”.

Це повна маячня. Користувач повинен бачити навігацію сайту тільки тоді, коли йому потрібно її використовувати.

Слід ознайомитись з проблемою:

1л.jpg (108 KB)

Щоб знати, коли показувати панель навігації потрібно просто розуміти користувальницький контекст в певний момент часу. Дивіться нижче:

2л.jpg (88 KB)

Тут панель навігації переміщується вгору з іншою частиною сторінки, коли користувач скролить основний контент. Не варто турбуватись, користувач знає, що навігація знаходиться нагорі сторінки, тому що він бачив, як вона зникає з поля зору при прокручуванні. Цей варіант найкраще поєднувати з відповідною навігацією у футері. Таким чином, коли користувач доходить до кінця сторінки, він може переходити на інші сторінки прямо в футері. Не потрібно скролити назад вгору сторінки.

Альтернативний варіант

Може бути так, що ви хочете приховати навігацію, не втрачаючи при цьому гнучкості і щоб вона завжди була доступна у верхній частині сторінки. Це можливо реалізувати, хоча деякі розробники вважають цей варіант все ще злегка нав'язливим для користувачів. Простий спосіб домогтися цього - показувати навігацію, коли користувачі виконують певну дію, наприклад:

- довгі або множинні свайпи вгору

- відкриття меню, що випадає зверху (легко показується користувачеві)

3л.jpg (108 KB)

На своєму сайті ми не використовуємо “липких” елементів і не радимо іншим. Якщо Вам потрібно дійсно привабливий інтерфейс та зручний у користуванні сайт (додаток, систему управління) звертайсь до нас і ми постараємось втілити всі ваші побажання максимально якісно та швидко.

Посилання на джерело: https://ux.pub/prekratite-ispolzovat-lipkuyu-sticky-panel-navigatsii-dlya-mobilnyh-ustroystv/

img React Native Telegram Channel img Як виправити: Connection refused by port 22 Debian/Ubuntu img Налаштування PHP-FPM для високого навантаження – найкращі методи!
img
© 2015-2025 Web4U. Всі права захищені.
img