Стрімінговий сервіс Netflix представив нову анімацію логотипу, яка буде відтворюватися перед показом Originals - ексклюзивних шоу сервісу. Новий логотип буде відтворюватися на всьому контенті, що вийде у Netflix після 1 лютого 2019 року. Також його додадуть на всі старі продукти компанії упродовж декількох місяців. Про це пише The Verge.
Нова анімація починається зі знайомої всім літери N у вигляді стрічки, але потім глядач немов проходить крізь спектр світла. Цей ефект повинен викликати почуття глибини - відчуття, що ти йдеш в кінотеатр. Це свідчить про зростаючий інтерес Netflix до того, щоб зарекомендувати себе не тільки як стрімінговий сервіс, але як і продакшн-студію.
Нещодавно відразу кілька ексклюзивних проектів взяли нагороди «Золотий глобус» і претендують на «Оскар». Представник Netflix пояснив Fast Company, що такий «штрих-код» виник з ідеї розгорнути ескізи власних шоу Netflix.
Над новою анімацією працювала власна дизайн-команда компанії і незалежне агенство. Розробка зайняла цілих два роки. В останній раз фірмовий стиль Netflix зазнавав змін в 2016 році - тоді у сервісу оновився значок.
Netflix Logo Animation (2013)
У Fast Company також відзначають, що нова заставка нагадує класичні ТВ-превью з вісімдесятих.